miércoles, 6 de marzo de 2013

SEGUIMENT DE LA DECORACIÓ DE LA PORTA PRINCIPAL D'UN CENTRE D'EDUCACIÓ 2

SEGONA DECORACIÓ:


Com es veu en les imatges següents aquesta decoració correspon a l'estació de la tardor. Treballar aquesta estació és una proposta molt habitual ja que els infants acaben d'arribar al centre i és una manera amena de trencar el gel. 

Com es pot apreciar en les imatges a partir de paper s'han creat fulles d'arbre. La relació de les fulles d'arbre i la tardor és clara i evident: a la tardor cauen les fulles dels arbres. Una vegada s'han retallat les fulles amb pintura de dits i les molles dels dits es van decoran i donant color a cadascuna de les fulles. Aquesta activitat d'expressió plàstica pot servir també per introduir els colors freds o aquells que donen color a les fulles de la tardor (diferents tonalitats de marró, verds, grocs...) Per parelles podrien crear una fulla. El resultat final és el que es veu: destinat a la decoració. La composició es pot ampliar barrejant fulles creades pels infants amb altres de naturals recollides de terra, un avegada han caigut. 



QUINTÍN


No hay comentarios:

Publicar un comentario