jueves, 25 de abril de 2013

VISITA AL CEIP DE PORT DE LA SELVA (GIRONA)

VISITA AL CEIP DE PORT DE LA SELVA (GIRONA)

Dies endarrera els alumnes de 1r i 2n del CFGS d'Educació Infantil de l'INS RAMON MUNTANER de Figueres van ser convidats a visitar el CEIP LES CLISQUES de Port de la Selva. 

Desde de les 09h del matí que ja estavem allà ja que voliem estar presents durant tot el matí. Vam ser dividits per grups ja que erem massa colla i cadascú va veure activitats diferents. En el meu cas vaig sortir a les afores de l'escola amb un nombrós grup d'infants acompanyats per tres membres del personal docent. Vam anar a prop del mar a fer El Despertar. Va tenir molt matissos: relaxació, ioga, concentració, equilibri etc. 

Seguidament juntament amb altres companys de classe vaig compartir amb algun infant l'acció de fer una rosa en motiu de la propera Diada de St. Jordi que s'acostava. El material utilitzat va ser paper pinotzo, cel·lo, un pal finet per la tija i cinta verda per folrar-lo. 

Per finalitzar la visita vaig llegir-lis un conte inventat amb la companyia de tres companyes més i tot seguint tot el grup junt vam cantar unes cançons infantils.

Després de dinar sentit el soroll del mar i sota el calurós Sol tot el grup de 1r vam anar a fer una competició de castells de sorra, vam agrupar-nos per grups de 4 o 5 persones i vam crear-los. Jo era l'arquitecte, aquell que donava les ordres a la resta del meu grup. Seguidament es van lliurar els premis, i el meu grup va ser el tercer clasificat. Per acomiadar-nos la professora encara ens tenia una altra sorpresa, una cursa de sacs, però amb bosses d'escombraries.

En resum, va ser un dia intens i això només en són cinc cèntims.

Quadre de fusta de l'interior de l'entrada del centre i sota el reconeixement d'Escola Verda otorgat per la Generalitat de Catalunya.

QUINTÍN

No hay comentarios:

Publicar un comentario