domingo, 2 de junio de 2013

CAPITÀ GARFI · EL MEU PERSONATGE

CAPITÀ GARFI · EL MEU PERSONATGE

El mig grup del cual formo part aquest divendres a les 15:30h representarem una obra teatral al nostre centre, l' INS RAMON MUNTANER de Figueres (Girona). Després d'una llarga pluja d'idees van decidir de manera conjunta i grupal que l'obra que representariem seria un clàssic: PETER PAN.

Una vegada vam tenir l'obra decidida va tocar dividir-se els personatges entre tots. Hi són tots com és lògic i a més a més tenim una narradora i una directora d'obra. S'ha escollit un fragment de l'obra per poder-lo representar. Aquest tall el componen vuit escenes on anem apareixent tots els personatges. 

A més a més d'aprendre'ns cadascú les seves frases hem hagut d'escollir el vestuari i crear el decorat tot de manera manual. Aquest treball plàstic ens ha portat moltes hores de feina ja que hem hagut de crear els fons, que ambienten l'escena. Hem utilitzat material divers, però en grans quantitats: paper d'embalar, cartró i pintura de dits.

Jo, en Quintín Manzano, tinc un paper dels més importants de l'obra; represento el Capità Garfi. Estic molt content d'interpretar-lo ja que té una personalitat similar a la meva. És el dolent de la història, té un to de veu arrogant i vol acabar amb la vida del personatge principal. Com en la majoria dels casos en literatura infantil el final és feliç i el dolent acaba  morint, aquí també passa això. Tinc moltes ganes de vestir-me i de representar l'obra davant de tot el públic, confio en la meva persona i vull gaudir de la meva interpretació. En cinc dies la representació arribarà.

El Capità Garfi

QUINTÍN

No hay comentarios:

Publicar un comentario